2.hamileyim kızlar çocuğum 2.5 yaşında ne yaptıysak bu zmana kadar benim dışimda kimsede uyumak istemiyor bebek gelince durum zorlaşacak eşimde durmuyor ağlıyor şöyle böyle diyerek çok direnmeden denemeleri bırakıyor her defasında eşimle birbirimize giriyoruz ne denediyse uyumuyor istemiyor babasını uyku dışında ilişkileri de iyi ne yapmalıyım