suslumelda Merhaba kızlar. Bebeğim 3 ay 20 günlük kilo alımı çok iyi olduğu için doktor önerisiyle gündüz 3 saatte 1 gece de 1 kez olacak şekilde emziriyorum yani şöyle en geç 20.00da gece uykusuna geçiyor 23.00da rüya öğünü yapıyorum diğer öğünü de 03.00da yapıyorum sonra uyanınca 07.00 gibi. Ama bebeğim her gece 01.10da uyanıyo ağlıyo sakinleştirmeye çalışıyorum bir süre sonra uyuyo ama neden aynı saatte uyandığını anlamıyorum acıkıyor mu acaba?
bianneeeee Dramatik uyandırmayı deneyin, yani mesela 3 te uyansa 2.45 2.50 gibi burnuna dokunup koluna dokunup hafif yattığı pozisyonu değiştirmesini ve nefes alıp vermesini sağlıyorsunuz bebek bu uyku döngüsünü atlatıp uykuya devam ediyır
bianneeeee Bence deneyin üstelik bebeğiniz küçük ilerisi için çok avantajlı olacaktır böyle böyle desteksiz uykuya alışabilir zamanla onu da bırakırsınız