Şöyle eşimle çok severek evlendik üç sene sonra çocuğum oldu tabi öncesinde de ufak tefek pürüzler sorunlar olur her evde olduğu gibi ama bebeğim doğduktan sonra çok başka sürekli kavga sebpsiz yere hiç içi dolmayacak mesele üzerine 11 aylık kızım ve neler çektiriyor bana Bir ben Bir rabbim bilir bir hoca var herkes çok met ediyor gittik ve dediği şey büyü yapılmış üzerinize suyunu içirmis büyünün ve kağıt yakılıp dumanını çektirmişler size dedi bir kadın yapan dedi kim neden yapar ya Allah’a havale ediyorum psikolojim bozuldu ya eşim çok kötü oldu hocanın yanında başına anı ağrı mide bulantısı kusma durumu yaşadı