15 aylık bebeğim emzirmeyi az az sonlandırmak istiyorum ilk gecemi gündüzmü sonlandırıyım yoksa ikisinide birmi çok yoruyo beni gece üstümde emerek uyuyor yatagına koyunca uyanıyor o şekilde bende iyice uyuşuyorum bel agrılarım arttı çok şükür iştahıda güzel bir iki defa salça sürerek gece denemek istedim ama aşırı agladı eşim şehir dışında tek başımada susturamadım apartmanda insanlar rahatsız olur diye