ikizmoms 5. Ayda tam düzen oturttum biri kolikti, biri de uyku hiç sevmezdi o aya kadar 4. Ay atağı da icimden geçti atak geçer geçmez oturdu desteği de bıraktım besiklerine alistirdim ama ilk 4 ay rutin oluşturdum her gün aynı saatte yıkadım masaj yaptım yatırdım ninni söyledim gunduzu kendi isteklerine göre ilerledi küçükler çünkü tam düzen olmuyor ilk 3 ay sonra oturuyor en büyük tavsiyem aynı anda besleyin aynı anda uyutun başka türlü olmuyor ben birini emzirirken diğerine biberonla süt verirdim sonra ikisini aynı anda yüzüstü yastığa koyup başlarını çevirip gaz cikarirdim sırtlarına pıt pıt sonra da uyurlardi öyle uyumazlarsa birini ayağıma (kolikti sallanarak duruyordu sadece diğerini de kucağıma alıyordum memeye uyuyorlardi uyanmalari da denk dusuyordu böylece kendime az da olsa vakit kalıyordu nefes almaua şimdi 14 ayliklar günde 2 uyku gece tek uyku akşam 8 yatış sabah 8 kalkış mis gibi oldu rutin çok önemli ama ilk aylar sasarsa sakın üzülmeyin oturacak olacak her şey çok güzel olacak sabır