buse12348 bebeğim olmadan başka bir sebeble ameliyat geçirdim açıkçası o zaman çocuğum olmadığı için çok üzülmedim korkmadım ama yinede vardı ameliyathaneye giridginiz anda sizi o kadar motive ediyorlar ki yani hal hareketleri olsun çok mutlular enerjikler insanı çok rahatlatiyorlar gercekden o an çok basit birşey gibi geliyor ,ben biraz korkuyorum demiştim o an oradaki görevli hiç korkma gözünü kapatmanla açman bir olacak demişti gercekden öylede oldu derin nefesler alın ve ameliyat olacam düşüncesini uzaklaştırıp farklı şeyler düşünün daha iyi gelecektir