arzu76 valla daha gür çıkıyor deniyor ama alakası bile yok kestirme canım milletin lafıyla mı büyütüyorsun sanki çocuğunu bırak kalsın. Benim hep hastalığımdan dolayı kısa kestirmişler saçımı hiç uzatmamışlar erkek gibi dolanıyordum hep liseye gidene kadar düşün şimdiye kolum kadar saç telim olması lazımdı o düşünceyle ama ince saçlarım seyrek. Bırak kalsın güzelliğini bozma travma olmasın bebeğine.