Ben de yeni doğum yaptım lierac biooil hepsini kullandım ama yine de çatlakların oldu. Kardeşim benden önce doğum yaptı o hiç çatlak sorunu yaşamamıştı ben de aynısını umdum fakat olmadı :) yine garip gelecek ama ben çokta kötü bulmuyorum şu an 3 aylık kızım ve aynaya baktığımda kendimi kaplan gibi hissediyorum beni güldürüyor 😂