Bu durum cidden tahammül bıraktırmıyor sabrediyorum sabrediyorum sonra kızıyorum sonra da üzülüyorum
Ama hiç konuşturmuyor hiiiiç
3.5 yaşında devamlı bana bakın benimle oynayın benimle konuşun istiyor sürekli bu kendisi oynamaz hiç oynasa da yine bakmamızı ister
Birine bir şey anlatacağım kaç kere lafımı bölüyor
1 cevap veriyorum 2 veriyorum derken bu çok kez olunca sonuç bir anda kızıyorum
Anlatıyorum güzelce oğlum bir şey konuşuyoruz bekle bitireyim ondan sonra söyle diye ama yok anam sürekli ben anlatayım siz dinleyin istiyor
Nasıl çözüm buldunuz bu duruma
Bitmese de bu durum azalsın istiyorum birazda olsa çünkü kimseye bir şey anlatamıyorum veya karşıdaki kişi anlatamıyor 🤦