Bebegim 1yaşında ama birkac gundur laktoz hassasiyetinden şuphe ediyorum. Yogurt yumurta peynirde bir sorun yok ama bir ara duphalac kullanmıştık dokuntu yapti aninda birkac gundurde gece uyumadan yedigi mamadan sonra aşiri derecede gaz ve mukuslu kaka oldu geceden baslayip sabaha kadar 4-5 kere. Sizcede laktoz gibi mi yoksa alerji mi yine 🤦♀️