Esinzhl Konuyu çalıştıktan sonra bol soru çözün. 3 ayrı yayının test kitabı olsun. Ben işaretlemeden çözüyordum ki bir kere daha çözebileyim. Ayrıca cevapların açıklamalarını mutlaka okuyordum. 1 tane tarih defterim vardı önemli gördüğüm, genelde karıştırdığım şeyleri kısaca yazıyordum, yazarken kitap diliyle değil kendime notlar düşerek kendi anlayacağım şekilde yazıyordum. Ayrıca o deftere önemli gördüğüm soruları kesip yapıştırıyordum, arada o sorulara tekrar bakıyordum. Bol soru çözerek oturuyor tarih dersi. Bu şekilde kpss de tarihi baya iyi yapmıştım. Boş olduğum zamanlarda kulaklıkla konu anlatımı soru çözümü falan dinliyordum. Bir de konuları karşımda birine anlatıyordum o zaman çok akılda kalıyor. Aklıma gelenler bunlar. Umarım işinize yarar.