elizan1212 Arkadaşlar bu ay 12 gün gecikti korunuyoruz eminim de ama içimde yine korku var benim gibi geciken var mı ?
Arelmommy elizan1212 Bende bu ay 3 5 gün geciktim bu sabah oldum insan emin olsa da ister istemez endişeleniyor
kirazz55 elizan1212 merhabalar hastalandiniz mi acaba benim 17 gün oldu gelmedi 3 tane erken gebelik yaptım negatif olsa çıkardı herhalde bu ay çok stres yaşadım mide ilaçları ağrı kesiciler kullandim ondanmi acaba
nutellla Ayy aynen benimde, doğumdan sonra ilk defa geçen ay âdet oldum. Bu ikinci olması gerekirken 8 gün geciktim. Bizde prezervatif ile korunuyoruz her hangi bir kaza olmadı ama yine de çok korkuyorum yaa
mervee345 elizan1212 ay ne diyeceğimi bilemedim 🙄 bende gecikmedeyim köyde olduğum için test falan alamadım geçen ay 10 gün geri geldi 4 gün gecikmede öyle hesaplarsam ama normale döndüyse 7 gün var geri çekilmeyle korunuyoruz sizin korunma yönteminiz neydi
esraalic elizan1212 ben 13 gün geciktim 21 ocakta oldum neyseki baya korkmuştum 2 tane test yaptım negatif çıkmıştı
kirazz55 mervee345 hayırlısı olsun testte mi çıktı peki kan mı verdiniz benimde g3cikme var ama 3 4 test yaptım negatif hepsi
mervee345 kirazz55 hayır yapmadım daha doğrusu yapamadım köyde eczane ye zor gidiyoruz yarın için kızımı doktora götürecektim kendimede randevu aldım kan veririm galiba
hayalperest2310 Benimde beş gün oldu gecikeli normalde dakikası şaşmaz test yaptım negatifti yarın kan vercem inşallah