parlakcocukveanne Kızlar 2 yıl oldu doğum yapalı sezaryen dikiş yerim felaket şekilde kaşınıyor yaşayan ve kaşıntı için ne uyguladığını söylerse çok memnun olurum teşekkürler
Tuqbaaa parlakcocukveanne bebek vücut losyonu kıullan çok iyi geliyor gece uyumadan önce sür uyu gündüz kaşınmıyor pek