Sonsuz18 Kızlar annemler Eylül ayından beri uyuzla uğraşıyorlar Ben 15 tatile onlara gittim bulaşma ihtimali var mıdır internette bakınca 1 ay sonra bulaşma kalkıyor yazıyor yani babam düzenli kullanmadığı için tam bitirememişler
Myrtle Sonsuz18 kardesim bendeyken olmustu bana bulasmadi. Ailemin evinde de doktor uyuz ilaci verdi kullandi onlara da bulasmadi. Ama kuzenime bulasmisti. Bizim surec boyleydi. Gecmis olsun. Eczacinin verdigi karisimla 1 aya kalmadi gecti onlarin
hayalperest2310 Sonsuz18 evet bulaşma ihtimali oluyor canım kuluçka süreleri var ailece ilacı düzenli kullanıp özellikle dip temizlik önemli
Sonsuz18 Myrtle Evet bunlara da krem hap yazdı doktor yani Ben strese girdim herhalde ya bize de geçer mi diye korkuyorum biraz kaşınınca stres yaptım psikolojik mi bilmiyorum sürekli aklıma getiriyorum ondan herhalde Nasıl yani kardeşin sizin evde uyuz hastalığı geçirdi size geçmedi mi
NewMomm1 Sonsuz18 pomad ilacıyla 1 ayda falan anca atlattık 3 gün kullanıp 2 hafta sonra tekrar uyguladık. Çok kuruluk yapıyor malesef kuruluktan deli gibi kaşınıyordum ben. Geçti sonradan şükür pomaddan önce bir çok ilaç kullandım fayda etmedi.
Myrtle Sonsuz18 evet 1 hafta bendeydi. Gelirken otobuste kaptigini dusunuyoruz. Kasindi durdu bende. Alerji sandik. Evine donunce cildiye uyuz oldugunu soyledi. Kuzenimle takiliyordu ikisi atlatti. Aile apartmani kimseye bulasmadi baska
hayalperest2310 Sonsuz18 bitmiştir canım psikolojikmen insan etkileniyor biz Kasım gibi olduk geçti hemen hatta bazen ara ara hala kendime acaba geçti mi diye tereddüt ediyorum halbuki ortada belirti yok