Kızlar ben tadımlara beşinci aya girince başladım çalışacağım için biraz erken başlamak istedim yavaş yavaş artttırarak ilerledim fakat demir damlasına başlayınca bebeğim kabız oldu derken bıraktık başka bi tane verdi doktor ona başlayınca tekrar kabız oldu doktor fitil verdi ve sonra üzerine de ek gıdaya devam ederken bir ara düzelir gibi oldu sonra yine kabız oldu resmen keçi pisliği gibi yaptı bir gün poposunda çatlak olmuş Dr krem ve şurup verdi bir hafta oldu bugün 4 gündür yapadı yine ama eskiden ıkınır ıkınır yapamazdı bu 4 günde kaka yapmaya da çalışmıyor acaba kakası mı yok nasıl geçer bu Dr bol bol su ver dedi ama asla içmiyor ağzını kitliyor kaşıkla versem de çıkarıyor bu arada Dr günde bir kase sebze çorbası ver 4 saatte bir tek tarafı emzir dedi ama yapamıyorum öyle tek tarafla doymuyor yarın 6 aylık olacak 4 saatte bir tek tarafla nasıl doyacak ki ya ne yapsam var mı başına gelen