Mihribani32 Canım annelerim oğlum 13 aylık kuru öksürük var 3 gündür. Evde doğal yöntemler deneyip sonuç görenler neler yaptı yardımcı olurmusunuz lütfen.
lceLady Mihribani32 Pekmez tereyag göğsünü yumusatir 1 cay kaşığı zencefil zerdeçal tarcin karabiber biraz bal ve limon karıştırıp 1 tatli kasigi verin Öksürüğü keser Daha etkilisini isterseniz sogan bal kürü yapin
karabela Mihribani32 ben ogluma verdiğimde bebek degildi tereyagini biraz ocakta eritip pekmez katiyorum cay kasigiyla veriyorum sevdigi icin istedigi kadar yiyor
lceLady Mihribani32 Bi adet soğani soyun Ortadan ikiye kesin İc kisimlarina bolca bal dökün ve tabağa ters cevirin En az 2 saat en cok 1 gece beklesin Suyunu salacak 1 tatli kaşığı verirsiniz Özellikle balgamli öksürük icin cok etkilidir
lceLady Mihribani32 Ayagin altina sarımsak zeytinyağı kürü de yapabilirsiniz buda ates ve öksürük icin iyi gelir Yağını sureceksiniz Birde yemeklerine sarimsak katin çiğ olsun Antibiyotik niyetine