Alerjik bi bebek ama 2 yaşından beri yapmıyordu böyle kan yok başka bişi ykk
adaden bilem
adaden yedigiyle akalakalidir belki
karabela 3. Oldu kan da gördüm sanırım bişi yine alerji yaptı.. 3 yaşında da alerji kalır mj