diloscngz Hanımlar sezeryan ameliyatı yapalı 1 ay oldu biraz ağır kaldırdım . Bel ağrısı oluştu sizce bi sıkıntı olmuş mudur
neslika diloscngz ağır kaldırınca birkaç gün ağrı oluyor sonra geçiyor. Ağrı dışında başka bir şey yoksa sorun yoktur inşallah