utkummm Oglum bugun 1 yasina girdi ve tamda disi cikti daha ilk disi bizimki gibi gec cikaran var mi😄
cakebabe utkummm geç çıkanlarda şunu merak ediyorum ortalama 5. Ayda diş sancısı kaşıntısı vs başlıyor ya siz bunu 1 yaşa kadar mı çektiniz yoksa belirtide mi yoktu kızım 5.5 aylık sadece diş etinde beyazlık var ve tabi sancısıda o yüzden soruyorum 😂
neslika utkummm hayırlı olsun 🤲 bebeğim de 11 aylık 3 haftadır kabarıklık var herhalde tam yaşında çıkacak 😊
Evaninanasi cakebabe beyazlık nasılsın bir beyazlık? Diş çıkmadan önce beyazlık değil de şişlik olur o bölgede. Bizde Diş sancıları başladıktan sonra uzun sürmemiş çıkarması ya ama geç çıksrdı yani 11 aylıktı
neslika cakebabe 3 aylıkken salya ve kaşıntı başladı 10.5 aylıkken kabarıklık oldu, 11 aylık şu an hala uç vermedi yani evet yaşına kadar o sıkıntıyı çekiyor, Rabbim kolaylaştırsın 🤲 diş etinde kenardaki beyazlıksa diş incisi olabilir
utkummm cakebabe canim inan bilmiyorum benim oglum hel aglap hep uyku sorunu yasayan bi cocuk o yuzden bilmiyorum neye agliyo😅
cakebabe Evaninanasi baya alt iki dişin çıkacağı yer diş eti beyazladı hatta post açmıştım fotoğraflı şimdi daha beyaz herkes yakındır demişti ama
Evaninanasi cakebabe 21 gün önce açtığınız posttaki fotoysa daha çok var gibi duruyor. O üstte çizgi gibi duran pembemsi doku var ya orası öyle bir şişiyor ki çizgi gibi duruş kayboluyor. Şu an ne durumdadır bilemem tabi ama o fotoda daha var gibi geldi bana. O beyazlık daha yeni damağa yerleştiği için oluşmaya başlıyor
neslika cakebabe gönderiyi bulamadım ama tarayıcıda aratıp bakabilirsiniz. Bebeğimin diş etinde çıkmıştı birkaç ay sonra kendiliğinden geçti. Çıkacak dişin ilk görünen beyaz ucu gibi ama dişin geleceği yerde değil diş etinin kenarında çıkmıştı. Doktora sorunca diş incisi karışmayın demişti.
utkummm edaaksoy00 yaa sizinkide gec cikmis cevremde en gec oglum cikardi bi tane oglumla ayni zamanlarda dogan var o 3 hafta once cikarmis bizde anca cikardik iste🙂