İyi geceler anneler.
4 aylık kızım var, tek göğüs emdiği için doktor ekte mama verdi. Aptamil 30 cc kullanıyordum. İlk sıkıntı olmadı ama dün, az evel kustu. Mamayı çıkarttı resmen ve çok gaz yaptı kızımda. Sizce hangi mamayı kullanmalıyım ? Önerilerinizi bekliyorum teşekkür ederim 😊