bskrmzn bizim de dogdugundan beri en çok zorlandığım ay bu ay oldu desem yeridir. Bir de 5. Hafta cok kötüydü gündüzleri faciaydi neyse.
Normalde gece 2 3 kez uyanırdi emmek icin bu ay saat basi uyanmaya başladı bazen yarim saatte bir. Ne olduğunu anlamadım. Desteksiz uyutmayi daha yeni ogretmistim tam harika olacak her şey derken hiç beklemediğim bir sey oldu, uyku duzen alt ust.
Neyse ki sonuç olarak 2 alt disimiz patladi. Dişler patladıktan sonra uyanmalar azaldı. Huzursuzluk vs yok 2 dişe rağmen yine de iyiyiz. Hic huysuz değil oglusum maşallahı var