kartal11 Bebeğim kucakta yada arabasında uyuyor. Besigine koyunca ellerini kollarını hareket edip uyanıyor. Bu durum geçici mi
ogretmenana kartal11 şu an benim de öyle anne sıcaklığı arıyor. Aşı oldu iyice bana bağlamdı. Umarım geçici bir durumdur
ogretmenana Lavinia_- bence de kundaklama işe yarıyor fakat aşıdan sonra ateşi yükselir diye 2 gündür kundaklamadım ondan dolayı da rahat yatamıyor
kartal11 Lavinia_- çok denedim kundak asla durmuyor eller kollar oynak halde hep . Arabasına minder koyup uyuyoruz sadece