Selam anneler 👋
Kızım prematüre şuan 16 aylık kendilerii inanın bir dakika yerinde durmuyor 🫠 zorluğunu yaşayan anneler çok iyi bilir ama benim canımın sıkıldığı şey şu kızımın yanina gidiyorum onunla oyun oynamak için kule yapiyoruz deviriyor kitap gösteriyorum sayfalarını yırtıyor birşey okurken dinlemiyor sürekli hareket halinde yemek yedirirken bile yürüyerek yemek yiyoruz 😄 gerçekten halimi gorseniz gülersiniz. Birşeyler öğretmek için yanıma alıyorum konuşuyorum anlatıyorum dinliyor dinliyor sonra gidiyor öğrenmesi de şu şekilde neredeyse bütün hayvan seslerini çıkartıyor anne baba dede anneanne abi abla dayısına nedat diyor ismi nevzat 😄 bir demeyi aç ver al gel demeyi biliyor aslında ne duysa çarçabuk öğreniyor ama benimle düzgün şekilde oturup oyun oynamıyor sürekli hareket halinde etkinlik falan hak getire zaten. Çatalla yemek yiyebiliyor su diyebiliyor birşey isterken eli ile gösteriyor koltuğa çıkmayı kapı açıp kapatmayı biliyor. Gel git otur ye aç kapat aç dediğim zaman anlayıp yapiyor. Instagram da gördüm gecen ayı aynı bir bebek 50 kelime biliyormuş pek takilmam normalde böyle şeylere ama benim kız herşeyi kendisi yapmak istiyor oyuncak bile kendisi oynuyor bizimle oturup oynamıyor 🫠 Acaba ne zaman biter bu dönem yoksa bitmez mi 😄