Kızlar iyi akşamlar doğum yapalı neredeyse 3 ay olacak ancak hala kanamam geçmedi doktorum ilaç verdi kullandım bir iki gün duruyor gibi oldu sonra geri başladı doktoruma gideceğim büyük büyük parçalar geliyor yine bu durumu yaşan oldu mu olduysa nasıl bir tedavi uygulandı ?