cikolataliekmek Doğum sonrası çıkan saçlara çözümünüz var mı 🤦🏻♀️ Abdest aldıkça üst kisimdakiler kıvırcık olup kalıyor spreysiz kötü duruyor 🤦🏻♀️
Elifdemir1907 cikolataliekmek sanırım onlara çözüm yok ya ben tesettürlüyüm boneyi geri itemiyorum sırf o saçlar yüzünden her yerden çıkıyorlar 😂 ben wax gibi şeyler de sürmek istemiyorum yıkamak gerekiyor çünkü sonrasında 😑 uzayana kadar böyle takilicaz mecbur 😁
gurbetteanne10 cikolataliekmek anne olmadan önce bide üstüne duzlestirirdim sürekli ne büyük lüxleriniz varmış şimdi tarayinca şükrediyorum 😂
cikolataliekmek Elifdemir1907 mecburuz sanirim 😁bende çok sürmek istemiyorum o yüzden hava kapalı bile olsa güneş gözlüğü takıyorum 😁
Elifdemir1907 cikolataliekmek 😂 mantıklı açık olsam bende yapardım 😀 ben boneyi yukarı cikartamiyorum yoksa saçlar gözüküyor
Elifdemir1907 cikolataliekmek 19 ay oldu 20 ay olmak üzere 😁 bende genetik ama hep vardı o saçlar ensemde yanlarimda her yerden saç cikiyor ama bir okadar da dökülüyor 😱 doğum yaptığımda çok aşırı döküldü kel kalcam diye korktum ama hamileyken çok güzeldi gürdü şimdi eski gürlüğü yok
cikolataliekmek Elifdemir1907 ay ben daha yarıdayim o zaman 🙈 oğlum 10 aylık😬 benim de aynı şekilde saçlar ama tiroit nedenli olduğu söylendi sizin de mi var yoksa?
Elifdemir1907 cikolataliekmek hiç baktirmadim 😱 olup olmadığını nasıl anlayabilirim ki 🤔 nasıl belirtiler veriyor tiroit nereye gitmek gerekiyor anlamak için
cikolataliekmek Elifdemir1907 Sağlık ocağına kan vermişim ben saçlarım aşırı dökülüyor diye, orada çıkmıştı sağlık ocagi doktoru dahiliyeye yönlendirdi orada da netlesti