Sese Benim oğlumda 32 aylık 98 cm,16 kilo.Bana da herkes bu çocuk hiç 2 buçuk gibi değil yaşına göre boyu çok uzun sanki diyorlar.Saçları uzun ,uzun saçlı erkek olmaz kestir diyorlar .Benim de diyeceğim o ki herkesin hep söyleyecek bir şeyleri var.Uygun bir dille her laf edene cevap veriyorum oluyor bitiyor .Önemli olan sağlıklı olması gerisinin bir önemi yok.Siz canınızı sıkmayın 🌸