frknmomy Hanımlar kurutma makinesi alacağım ama kararsızım kullanıp memnun kaldığınız hangi marka var yazarmsnz
Cihangirsmom_ frknmomy Beko KM 99 B çok memnunum ütülü çıkarıyor. Küçültme yapmıyor 1 buçuk seneden beri kullanıyorum. Tabii kurutma bittikten hemen sonra almanız gerekiyor içinde bekletmemeniz gerekiyor
0684 Siemens kullanıyorum 5 yıldır bebeğimin kıyafetleirni de her şeyi kurutuyrum hiçbir küçükme va olmadı cok memnunum
pikacu1 aven bende aynı ürünü kullanıyorum ama bebeğimin kıyafetleri hep nemli çıkıyor siz hangi programı kullanıyorsunuz acaba
dikkatbebekvar ikikedibirbebek kıyafetleriniz cekmiyor mu. Benim de altus. Kuruturken hata yapıyo olabilirim ama bir karıs cektigini gördüm nerdeyse cocugum esofmanının. Ve renkleri soluyor
Gmz40 frknmomy asla önermiyorum kurutma makinasını hem kıyafetleri küçültüyo hem bozartiyo hemde kiristiriyo yeni aldım hover markası ama böyle olduğunu bilseydim asla almazdım tek avantajı dolap içleri eskisi kadar tozlanmamasi
1234___ 2 ay önce bosch aldım şimdiye kadar almadığıma o kadar pişmanım ki aşırı kolaylık sağlıyor asla çekme yapmıyor ve yumuşacık kuru bir şekilde yapıyor bence kesinlikle bosch alın,bu arada 4. Seri
Birhaziranhikayesi frknmomy alacaksanız Bosch ya da siemensten şaşmayın derim, Altus hover bunlara bakmayın bile bence
NmalkoC frknmomy Arçelik 1000 kmg ha hibrit modelini kullanıyorum mutlaka inceleyin bütün markaları ws eşim baya araştırarak aldı istediğim programa atıyorum 3 saatlik mesela 1 saatte kurutuyor nem sensoru ile otomatik bitiriyor ablamdada 900 kmx var onun faturası 100 tl farkettirdi benım 30 tl civarı farkediyor elektrik te
burcuaytekin frknmomy bende almayı düşünüyorum tavsiyeler siemens üzerinde genelde büyük ihtimal bu markadan saşmam