eso98 bende vakit bulamıyorum bu benim çok eski isim o yüzden calisanlarim da var doğumdan önce de biraz işleri azalttım çalışanlar yetişiyor ben yetişmeyen yerde geceleri destek atıyorum çok güzel iş aslinda hazır giyimde vardı bıraktım o derece tutuluyor