Herkese iyi akşamlar ikinci bebeği düşünüyoruz dün akşam hamilelik testi yaptım 15 dakika bekledim negatifti çöpe atmıştım ondan sonra çöpte rast geldiğinde bir saat sonra çift çizgi oluşmuştu sabah testi tekrarladım negatif sizce hamilelik var mı
(bu dün akşamki test )