teachermom5 Nasıl kullandınız kimisi sağma yapma diyır kimisi sağ diyo mastit olunmaz mı sagmadan ki ben 1 saat aksarayım taş gibi olur o şişlik nasıl geçecek ne kdr sürede kesildi
Tb19 teachermom5 bende sütten keserken 3 gün oldu çarşamba bu ilacı kullandım göğsüm taş gibi olmuştu çok kötüydü ilaçtan sonraki gün de biraz sağdım şimdi gayet iyi öyle deli gibi dolmuyor
Leyla54 Merhaba ne durumdasınız bende merak ediyorum göğsüm çok sert oldu ve ağrıyor ne yapmak lazım acaba
asafaras493_ Leyla54 bende kullanıyorum dün başladım zaten eğer çok kötüyse gogusleriniz ucundan az bir şekilde rahatlatma yapmalısınız iki gün oluyor emzir miyorim üç defa elimle ucundan sağım yaptım daha rahatım yavaş yavaş da kesilir zaten inşallah
teachermom5 utkummm kesmedim hala emziriyorum göğüslerim bir süre sonra terbiye oldu düzeldi yani gerek kalmadı cook şükür