girlmomm Tabii ki çocuktan çocuğa değişiyor ama çoğunlukla da yaşanıyor. İlk kızımda yaşamadım. Oğlumla küçük kızım en küfürlü şekliyle ağzımıza ettiler. Oğlum 5 yaşında. 2 yaşından beri hiç normal günümüz yok. Küçük kızım 2,5 yaşında, o da tam gaz devam. Asla abartılmıyor. Her ne söylenmişse okumadan misliyle onaylarım. Sendromluyu da sendromsuzu da deneyimlemiş bir anne olarak inanmıyorum, diyenlerin büyük konuşmamasını tavsiye ederim. Tecrübeyle sabit. Ben de bir zamanlar inanmayanlardandım. Tokat gibi vurdu hayat yüzüme.