Balkizim6535 Büyüyor annesi huylar değişiyor. Daha yolun başındayız kendimde olmak üzere bolca dua bolca sabır sen sakin kaldıkça bebeğinde sakin kalır. Bırak uyumasın illa bayılacak zor biraz ama bekle bakalım ne an bayılcak zorlama hiç benim kızım 4 aylık mesela uyandı 3 saattir ayaktaydı yeni uyudu ne ayak ne kol kaldı napcan ? Uyumadımı uyumuyorlar malesef memeylede kanmıyorlar izlesin dikkatini çekiyordur illa uyucak geçmiş olsun canım