Bende hamileliğimde yaşadığım şeylerden ötürü sizin gibi bebeğim nefesine bile takmıştım, halen daha taktığım oluyor. Kendinizi hazır hissetmezsiniz yapmayın, önemli olan düzgün psikoloji olarak yetiştirmek. Bende işe başlamak istediğim için vicdan azabı çekiyorum ara sıra, şu an ki aklım olsaydı çocuklarım arasında da çok beklemezdim. Ardarda yapardım yani, yapmaya niyet varsada 35 yaşına kadar halledin 😂