Oğlum 7 aylık 2 saatte bir 150 ml mama içiyo+ek gıda iki öğün veriyorum ama zorlanmayacak şekilde bir kahve fincanı kadar görenler zayıflamış sanki diyolar eskiden 2 saate bir 180 içerdi 150 ye düştü dişten dolayı çevremdekilerin baskısından da bıktım biri bugün diyo sen buna yemek vermiyor musun 8.200 Gr çok mu zayıf