3 ay 22 gunluk bebegim bugun kakasını yapti gazla beraber sıvı gibiydi pütür yoktu anne sutu aliyo sadece ben sut diyeti yapiyorum içinde kan yoktu ama bi kokusu vardi içine cekemezsin acı resmen… neden olabilir bilgisi olan var mı acaba? Tamam kaka zaten kokar da bi farkliydi