Oğlum yoğunbakımda kaldığı için sağımla besliyorum bugün tam 3 aylık oldu salı günü sünnet oldu sünnetten beri çok az süt içiyor normalde 120 cc içen cocuğum 50 zor bitiyor bu atak haftasımı sünnetlemi alakalı anlamadım (yoğunbakımda kalma sebebi hipoglisemi şekeri düşüyordu) şimdi az süt içtiği içinde korkuyorum birşey olucak diye