İlk gebeliğimde kullanmadım yan etki olarak uyku hali yapıyor diye şimdi bebeğimde var 11 aylık ona da kahvaltı yemek hazırlarken bulantı yaşamayım diye kullanmak istiyorum yeni bir ilaç dedi doktorum prizin içtim uyku yapmadı gibi sonra yapar mı bilmiyorum ama emzirmeye falan etkisi olur mu doktorum olumsuz bir şey demedi ama deneyimleyen anneler var mı ?