Ben hiç emzik vermedim ama artık çok yorulmaya başladım sebebi şu beni emzik niyetine kullanıyor emerek uyuyor ve bırakırsam uyanıyor 1-2 saat kucağımda uyuttugum oluyor acaba tam dalmaya yakın memeyi cekip emzik versem öyle mi uyutsam uyku zamanında benden vazgecer mi ya da anlar mı ne yapmaliyim sizce