Lansinoh biberon kullandım ve herkes neden öyle veriyorsun demesine rağmen bir iki kex çektirip biberonu çıkarıyordum ağzından bebeğimin öyle hızlı doymasını biberonun hızına alışmasını engellerim belki diye çok şükür 7 aylığız hala hem mama hem meme gidiyoruz bence biberonun hızlı akışlu olmaması ve benim bir anda tüm mamayı yedirmememle alakalı olduğunu düşünüyorum