eceonon Benim hastalık zatüreye döndü, antibiyotiğim de bitti ama göğsüme hala bıçaklad saplanıyor. Yorumalrda hava verin yazıyor hep nedir bu hava, serum suyuyla nebulizatör mü? Başka neler yapıyorsunuz:/:/
beyzzsenturkk_ eceonon hastanede de veriyorlar hava. ciğerlerinizi rahatlatması için özellikle göğsünüzü üşüttüğünüzde çok rahatsızlık yaratır annemde bir defasında alırken şahit olmuştum yarım saat 1 saat hava veriyorlardı
eceonon beyzzsenturkk_ hava derken bizde buhar makinesi var ve taşınabilir nebulizatör var. Hava veriyorum ağzıma ama bir etki etmiyor, hastanede farklı bir hava mı veriyorlar acaba
beyzzsenturkk_ eceonon hastanede ilaçlı hava veriyorlar hava başka buhar makinesi başka evde geçecek bişey değil maalesef
eceonon beyzzsenturkk_ teşekkür ederim bunu merak ediyordum. Bu ilacı eczaneden alıp kendi buhar makinemize karıştırabilir miyizki
Derdolii Hastanede içine kortizon karıştırıyorlar. Yada kortizonlu ilaç veriyor doktor. Kortizon da nefes alışı sağlıyor….
Leylamoznur eceonon nebüzilatörün içine ventolin koyun onu sulandırın kullanın sonra 1 hafta boyunca tıkandığınız sürece izotonik koyun soluyun geçiçektir