Merhaba hanımlar, benim oğlum 9 aylık sanırım bugüne kadar hep destekli uyuttuğum için uyku konusunda çok zordayız. Gündüz uykuları 2 ye düştü 7.aydan beri. Ama 40.dk da içinde saat kurulu gibi muhakkak uyanıyo. Ne yapıcağımı şaşırdım böyle olan ve bir çözüm bulan varsa dinlemeyi çok isterim🥹