Elvn94 Kasigim belimle karisik hareket edemicek kadar cok agriyo kivraniyom kizlar nolursnz fikir vern ne ypcm dolven ictm agri kesici sicak su torbasi koyuyom belime kasigima ama gevemyo kivarndm kaldm
Nefes Elvn94 sıcak su torbası sakın koyma, ben apandisit ameliyati oldum ama inan sağ taraf miydi sol mu hatırlamıyorum laporoskop olduğu için kesikte yok şimdi de bilmiyorum ne tarafı apandisit olabilir mutlaka git bence acile
Asafemir Elvn94 sezaryen mi oldunuz üşütmüş olabilirsiniz ayağını sıcak tut ve kasığına battaniye sar rahatlatır
Elvn94 Nefes canm suan hastanrye gdemym gecen 2 gun hastaneye gttm esim izin aldi ustt ustte izin vermyolar ☹
Elvn94 Asafemir sezeryan oldm kizim neredeyse 9 aylik mafoldum agridan esimde izin alamyo bnde hastaneye gdemyom napcam bilemdm sariyom sicak su torbasi koyuyom ama brz gecti snra tekrr agryo
AselRuveydam_12 Geçen gün aynı sancıdan kıvranıyodum ayaklarımdan çok üşütürüm muhtemelen yine öyle oldu sıcak su torbası iyi geldi bide kalın çorap giymiştim geçmiş olsun sizede🙏🏻
Elvn94 AselRuveydam_12 sznde kucuk abdestiniz varms gbi oluyo muydu surekli wcye gdym ama 2 damla ya cikiyo ya cikmiyo surekli arada da ikinmak istiyorm neden byle anlamdm
Elvn94 AselRuveydam_12 ewt canm iltihapliyms adetli oldgum icin idrr testi alamadilar ama buyuk ihtimal oykeyms