Aniden oldu kızlar hic biseyimiz yoktu .
Özellikle kızım cok kötü geciriyor
Basta ishal Oldu durdu.
Sonra ates , ates gunlerdir surupla dusuyor surubu icmesin yine cıkıyor
Öksürk balgam boguyor , geceleri artırıyor .
Artık cocugun eli yüzü yara oldu silmekten burun akıntısını.
Nasıl atlattınız tavsiyeleriniz nedir .
Bisolnatur ve pedifen işe yaramadı siseler bitti cocuk hala aynı🤷♀️
Tavsiyelerinize ihtiyacım var .