surprizbebe Recbeyer evet yıllardır öyle yapıyorum ama artık kapak çıkmıyor önceden üstünde olurdu deterjan şişesinin
suhedaaaaa Recbeyer Benim makinemin sıvı dt. haznesi yok, kayıp mı ettik hiç mi yoktu bilmiyorum. sıvı deterjanı her seferinde kapak ile koyuyorum bu yüzden.
Recbeyer ekimkizi_ deterjan kutusunun kapagi oluyor ya hani onun içine deterjanı koyup öyle makinenin içine koyuyor bidaha çalıştırıyor makineyi onu soruyorum
ekimkizi_ Recbeyer ilk defa duyuyprum böyle birşeyi çok sasirdim sivi deterjan icin zaten makinenin ayri bir aparati oluyor yumusatici gözü gibi ben onu kullaniyorum
rimrim Kapagi neden koyuyoruz anlaamdim. Deterjan gözünde zaten sıvı deterjan için kapanan bir mekanizma var
ebruliev Benim kullandığım konstre ve organik bir ürün ecos3 o yüzden direk deterjan gözüne koyuyorum şahsen
suhedaaaaa incitanem5 Evet bunu düşündüm daha önce de inanın unutup kalıyorum 😹 makine bitti uyarısı verince aklıma geliyor 🥹😂
incitanem5 suhedaaaaa Makineyi çalıştırın başında bekleyin ilk saniyelerde suyu alıyor zaten direk o hazneye dökersiniz😌