Şöyle ki tatlı değil tuzlumsu yaptım. Yoğurt tarhana vs var içinde tadı çok güzel oldu ama biraz sert olduğu için bebeğim 11 aylık minik minik versem de düzgün yiyemedi. Her şeyi yemiyor maalesef bu bisküviyi nasıl neyle karıştırsam yumuşatıp yedirsem fikri olan var mı?