aselkus09 dün gittik doktora,idrar poşeti verdiler eve git dedi doktor hemen olmaz bezli çocuk hem hastalık dolu hastanede durmayın dedi 3 tane poşet verdiler ama olmadı beceremedik hep çişini beze yaptı 😔 bugün tekrar gidicem parasını vermiştik çünkü doktora sorucam başka yolla idrar alınır mı diye.
Sizin dedikleriniz bizdede var şu an. Kaç aylık sizinki?