Osmaniyeli Mrb anneler 2 aylık kızım var kakasını yapmıyor uyarınca yapıyor o zamanda çok koyu birşekilde çıkıyor gaz damlasıda kullanıyorum anne sütü ile besleniyor neden böyle ki 😔 sürekli ıkınıyor