ozduru Kızım 4 aylık gündüz hiç uyumuyor ayağımda sallıyorum ayağımda uyuyor bıraktığım an uyanıyor bu ay böyle oldu tavsiyeniz nedir çok kötü durumdayım
aybor ozduru buna 4. Ay atağı deniyor. Uyku gerilemesi ve mızmız zamanının en çok olduğu ay. Dördüncü ay büyüme atağı bu ayı böyle geçirmeniz çok normal
gizemalkan ozduru bizde öyleyiz yarım saatte 3 kere uyandı 3 kere tekrar salladım 1 aydır böyle hiç dinlenemiyorum yoruldum artık atak geçince düzelirmi bilmiyorum
ozduru aybor gündüz hep 10 dk 10 dk. Hiç 1 saat aralıksız uyuduğunu görmedim 😔 Büyümesine etki eder mi bu durum diye korkuyorum
aybor ozduru hayır tabi ki etmez benim arkadaşımın bebeği 1 yaşında hala uyumuyor gelişimi vs de gayet iyi. Odasını havalandırın camı açın dışarıya çıkarın hava alsın altını temizleyin yatırın 🥹 çocuğu dışarda biraz yorun hem temiz hava da çok iyi gelir