bianneo öncelikle bebeğinizin iştahla severek yemesini beklemeyin ağzına alır tadına bakar ogurur çıkarır belki yutar belki tükürür bu 1-2 ay böyle gidecek tadim sadece alerji için değil yemeyi yutmayı öğrensin diye aslında, bir de tarifleri bosverin alerjikte zaten evde bildiğiniz yemeklere odaklanın tadım bitince tuzsuz zeytinyağlı salcasiz corbalar yapın sebze mercimek ezogelin vs, sonra hafif sebze yemeklerine gecersiniz kıymalı kabak yemeği zeytinyağlı fasulye biber dolması kabak dolması köfteli bezelyeler diye böyle genisletirsiniz sonra da tavuk ürünlerine geçersiniz olur size 8-9 aylik bebiş sonra da evdeki yemekleri tuzsuz salcasiz pişirir verirsiniz kendinize sonradan tuz eklersiniz bu sırada da doktorunuz diyet açma baslatirsa şahane olur en doğru ek gıda süreci budur o mamalar tarifler hem çok gereksiz çünkü bebeğin kolayına geliyor hemde zahmetli bebeklere bizim amacımız yemek yemeyi ogretmek çünkü yeni bir mama türüne geçirmek değil