cakebabe Yeni Yüzyıl Üniversitesi Gaziosmanpaşa Hastanesi Doktor bey tiktok videosu için gebeleri erken doğuma aldıklarından bahsetmiş ve hastane de destekliyormuş bu durumu dikkat edin lütfen umarım yalandır
Meri-Mel cakebabe Ay tövbe estağfurullah ya Rabbim neler göreceğiz daha iyice insanlar,insanlık zıvanadan çıktı 🥺
Sare_nuhaninannesi_05 Deletedmom_220 tiktok videosu çekebilmek için erken doğuma alıyorlarmış sırf bir video için yani
cakebabe Sare_nuhaninannesi_05 evet yorumda bu şekilde belirtmiş hastane yönetimi doktorlar hemşireler hepsinin bilgisi varmış
Sare_nuhaninannesi_05 cakebabe ay Allah kahretsin hepsini canımızı kime emanet edeceğimizi şaşırdık artık cidden
NewMomm1 Şimdi ben anlamadım erken doğuma alınan aileler mi tiktok videosu için doğuruyor? Hastaneden önce bu ana babalara ne denmeli? Sosyal medyam yok bakamıyorum ben mi yanlış anlamışım bilen bir yazabilir mi
Sare_nuhaninannesi_05 NewMomm1 Hastane yanlış değilsem tiktok videosu çekebilmek için gebeleri erken doğuma alıyor
cakebabe NewMomm1 muhtemelen ailelere geçerli sebep sunulup alıyolardır hiçbir anne kabul etmez diye düşünüyorum
NewMomm1 Sare_nuhaninannesi_05 aaa şaka gibi. Aileler neden paylaşılmayı onaylıyor peki? Çok saçma geldi bu konu bana ya.
Ballilokmam11 NewMomm1 paylaşım uğruna zamanını beklemeden sezaryen öneriyorlarmis hemen Bi nevi zorunda tutuyorlarmis anlaşılan ailelerde bebeğe bisey olacak korkusu ile kabul ediyor doğal olarak yorumlarda yazmış birkaç kişi gitmiş o hastaneye hemen sezaryen onermisler
simseklivekalpli Ballilokmam11 ozellerin çoğu hem para hem uğraşmamak için sezeryan öneriyor zaten. İlk dogumda gitmemek gerekir ozele
Woman35 Ballilokmam11 iyi de koskoca hastanede 2 ayda bir mi sezaryen yapılıyormuş ki acil sezaryene aliyorlarmis
Sare_nuhaninannesi_05 simseklivekalpli aşkım bence o şans meselesi biraz ben ilk doğumu ozelde yaptım ve çok memnun kaldım açıkçası bence biraz doktor ve hastane dansı diyebiliriz.